Bemærk: Stillingen er besat, men du er velkommen til at lægge dig ind i vores emnebank, så vi har dine data.
KUNDESERVICEMEDARBEJDER
Der ønsker at være en del af et spændende væksteventyr
Stillingsbeskrivelse:
Er du en dedikeret og engageret person, der ønsker at være med til at gøre en forskel og yde høj service overfor kunderne, så er denne stilling lige det rette for dig. Du bliver del af en spændende virksomhed, som er i rivende udvikling.
Virksomheden har planer om at udfordre de helt store spillere på fibermarkedet med et hurtigere, billigere og bedre produkt. Stillingen giver dig derfor gode muligheder for at være med på en spændende rejse, og for at være med til at gøre en forskel.
Du brænder for at give den bedste kundeoplevelse, hvor telefonen er dit primære redskab. Derudover vil besvarelse af mail og chat også være en del af dit ansvarsområde.
Du vil være den primære kontaktperson for virksomhedens kunder, når det drejer sig om spørgsmål på abonnementer, produkter og ikke mindst bestillinger. Du vil via rådgivning og vejledning skabe en god relation til de kunder, du er i kontakt med. Virksomheden sørger for grundig oplæring, så du er klædt på til at tage hånd om deres kunder, også selvom du ikke i dag har det største kendskab til deres løsninger.
Du bliver en del af et samlet team, hvor der bl.a. sidder supportere, som tager sig af de mere tekniske henvendelser og fejlsøgning m.v., og som gerne hjælper dig eller overtager kunden, hvis dialogen bliver for teknisk.
Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet kl. 9.00-17.00. Du vil derudover være tilknyttet en vagttelefon 1 gang om måneden.
Du vil også få mulighed for at hilse på hele teamet af udviklere, som sidder i Dubai, når hele virksomheden tager på fællestur derned.
Du tilbydes:
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling med eget ansvarsområde i en dynamisk organisation, der er inde i en spændende udvikling.
Løn:
En løn der modsvarer dine kvalifikationer.
Egenskaber:
Du er udadvendt og serviceminded og besidder en god energi, der skal kunne mærkes hos kunden.
Du drives af den fælles succes og befinder dig godt i en stilling, hvor der er super travlt, og hvor man samtidig har ansvaret for at tale med meget forskellige typer mennesker.
Du kan lide at have travlt, og er derfor også i stand til at bevare roen, selv i stressede situationer.
Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har supporteret kunder og gerne på B2C markedet.
Uddannelser:
Det er ikke så meget din uddannelsesmæssige baggrund, men mere din personlighed der tæller.
Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk og kan begå dig i engelsk i skrift og tale. Derudover er du vant til at bruge en PC.