REGNSKABSCHEF til international virksomhed

Du får en alsidig stilling, hvor du får ansvaret for mange forskellige opgaver inden for økonomi & regnskab

Stillingsbeskrivelse:
Du får en meget selvstændig stilling, hvor du kommer til at sidde med ansvaret for alle opgaver inden for økonomi & regnskab for det danske datterselskab.

Spektret af opgaver bliver meget bredt, idet du skal forvente, at ca. 50% af din tid vil gå med de traditionelle regnskabsmæssige opgaver, 25% på opgaver inden for planlægning og forecasts og de sidste 25% af din tid med diverse ad hoc-opgaver.

De regnskabsmæssige opgaver spænder lige fra debitor- og kreditorstyring, diverse afstemninger, intercompany, lønninger m.v. til udarbejdelse af månedsregnskaber og gøre årsregnskabet klar til revisor.

Du medvirker ved budgetlægning, forecasts og afklaring af diverse regnskabsmæssige spørgsmål og analyser og står for administrering af e-Boks, virk.dk, Danmarks Statistik, refusioner m.v. Des flere ansvarsområder, du ønsker og kan tage dig af, des flere vil du få.

Foruden ovenstående vil du kontinuerligt blive involveret i diverse ad-hoc projekter genereret af virksomhedens CEO. I det daglige refererer du til virksomhedens Finanschef, som primært arbejder med fokus på analyser og strategisk udvikling, hvorfor det forventes, at du arbejder meget selvstændigt inden for dit ansvarsområde.

Virksomheden anvender de bedste ERP systemer tilgængeligt på markedet og opgraderer løbende.

Du bliver en del af en meget flad organisation med korte beslutningsprocesser og stor frihed til selv at planlægge dit arbejde med mulighed for op til to hjemmearbejdsdage om ugen.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling, hvor du får mulighed for at arbejde med hele paletten af opgaver inden for økonomi og regnskab.

Du styrer selv din tid og dit arbejde.

Løn:
Du får en lønpakke, som modsvarer dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er en selvstændigt arbejdende person med et godt overblik og flair for tal.

Du arbejder både analytisk og systematisk og trives fint med selv at planlægge din tid.

Du er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde.

Erhvervserfaring:
Du har i en årrække siddet i samme funktion, gerne i en international virksomhed, hvor du har haft ansvaret for økonomi & regnskab for et eller flere selskaber.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, men det forventes, at du har fulgt med i relevant lovgivning, og at du har sat dig godt ind i diverse regnskabsmæssige regler og problemstillinger.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og er vant til at arbejde med IT.

Det forventes, at du er god til Excel og har solid erfaring med ERP systemer.

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde er en del af en international koncern med flere tusinde medarbejdere i flere lande.

Det danske selskab, som er i rivende udvikling, sælger overvejende sine løsninger online og gennem dagligvarehandlen.

Virksomheden har mange tusinde kunder og er særdeles godt kørende både med hensyn til overskud og vækst.

Kontoret er centralt beliggende i København med gode parkeringsforhold og tæt på togstation.

Arbejdssted:
København

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

REGNSKABSCHEF/84321

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profilpartners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.

Hvis du alligevel ikke synes, at dette job er interessant, kan du med fordel følge Profilpartners på LinkedIn, hvor vi løbende poster en del af de stillinger, vi arbejder med.