Profilpartners har interim Managers, som kan varetage mange forskellige opgaver, hvoraf nedenstående skal nævnes, som de hyppigste:

  • Opbygning/optimering af rutiner og processer indenfor økonomifunktionen
  • Økonomistyring
  • Udarbejdelse af årsregnskaber
  • Budgetter og budgetopfølgning
  • Opbygning/udvikling af rapporteringssystemer
  • Konsolideringsopgaver
  • Strømlining af økonomifunktioner
  • Implementering af ERP systemer
  • Reorganisering af økonomifunktionen
  • Risk Management m.v.
  • Sparringspartner for bestyrelse og ledelse

 

Lær Profilpartners nærmere at kende

Hvis du har lyst til at læse nærmere om de ydelser inden for rekruttering af medarbejdere som Profilpartners tilbyder, kan du udover at navigere rundt her på siden også få fornøjelse af at læse Profilpartners` firmapræsentation, som er målrettet vores virksomhedskunder.